Besök på dagis.

2010-12-30 kl. 15:17:18 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Idag har vi varit på andra sidan "stan" och hälsat på på Fabians nya dagis. Ja, han ska alltså inte byta dagis utan det är hela dagiset som byter lokaler. Nu hamnar han precis där vi bodde innan, typiskt eller hur :) Bussen dit tar ungefär en timme pga alla omvägar, SKOJ! Nej, så nu ska det där jäkla körkortet tas så snabbt som möjligt. Med bil tar det nämligen inte mycket mer än 10 min beroende på trafik.

Iaf så verkade Fabian stormtrivas även på nya dagiset. Men jag måste säga att det känns lite sorgligt att säga hejdå till det gamla. Det var så litet och mysigt. Men huvudsaken är ju att det är samma barngrupp och personal, för både han och vi trivs hur bra som helst med dem. Det hade inte kunnat bli bättre!

Nu ska jag skriva en inköpslista och sen se om jag kan få liv i A som somnat på soffan, haha. Dags att åka och handla lite gott till nyår och annat nödvändigt :) Sen måste jag boka en tvätt-tid också, ligger en bra bit efter med tvätten nu efter att jag varit sjuk och inte orkat.

Hörs senare!


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback