Nytt.

2010-12-27 kl. 13:03:40 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Hej på er!

Nu har jag (som ni ser) startat en ny blogg och här ska det förhoppningsvis uppdateras ofta :)

Fast just nu hinner jag inte, har suttit här alldeles för länge redan och fixat med designen, som för övrigt får se ut såhär tills jag har skaffat en nyare version av Photoshop. Nu ska iaf jag och lilleman duscha och göra oss i ordning för en vända ner på stan och förhoppningsvis fynda lite på mellandagsrean. Sen blir det en sväng inom Jysk också när A har kommit hem från Borlänge, behöver nämligen köpa förvaring åt alla leksaker som lilleman fått i julklapp. Just nu får en hel del av dem bo i vardagsrummet ;)

Hörs senare!



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback