Piggelin

2010-12-28 kl. 15:02:43 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (1)

För någon vecka sedan hade vi magsjukan på besök här hemma och nu har jag fått ont i halsen och mår allmänt inte bra. Kan man inte bara få vara frisk ett tag? Hoppas att det stannar som det är nu bara, så det inte blir värre.

Igår blev det iaf en sväng inom Jysk och stan och vi fick med oss en del grejer hem, mest till lilleman som vanligt :) På Jysk blev det förvarings"korgar" i plast, sänglådor (som dock var lite för höga så måste byta dem) och ett sängbord till honom. Och till oss blev det en korg till vardagsrummet som jag tänkte ha filtar i, och en badrumsmatta. Och värmeljus, för det går det åt en hel del av här hemma nu under vintern :)

På stan blev det lite kläder åt lilleman, en t-shirt valde han själv - det var ju Musse på så den vägrade han släppa :) Musse är stora favoriten just nu. Sen blev det iaf leggings åt mig och ullstrumpor åt A.

Idag har inte många knop blivit gjorda, jag och lilleman har bara tittat på tv hela dagen. Man får ju lite dåligt samvete men vad ska man göra när man inte mår bra. Förhoppningsvis mår jag bra imorgon så att vi kan gå ut och åka pulka om det inte är för kallt :) Vi var ute häromdagen när det var -20 ungefär och det gick verkligen inte, snön blir ju som pulver och man får snömoln efter snömoln över sig när man åker. Så då ville tom lilleman hem, och då är det illa minsann.

Nej, nu ska jag försöka roa lilleman. Lägga pussel eller köra med bilbanan kanske :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.


Noretstar

Ja!!!! Lina bloggar igen! Dagens gladaste nyhet för mig :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback