1 april

2011-04-01 kl. 09:41:39 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Lilleman har fått vara ledig sedan i onsdags eftersom jag ändå inte har något att göra om dagarna nu längre. Så vi har spenderat dagarna med att städa och leka. Putsat fönster, vårstädat på balkongen osv. Väntar på att de ska sopa undan all sand på vägarna så att vi kan gå ut och cykla lite på trehjulingen, men det verkar inte hända på ett tag. Antar att även snön på gräset måste smälta bort först... Just nu är det ju bara precis så att vägarna är framme. Suck på denna snö! Nu är det ju faktiskt april...

Nåväl. Idag ska vi väl fortsätta med städandet. Lilleman har nog roligast under tiden vi gör det, haha. Han går med sin lilla dammsugare och torkar av med tvättlappar lite överallt. Tur att han tycker det är roligt för just nu är det ett oändlighetsjobb när man har två hundar, en vagn och en unge som drar in tonvis med grus och sand. Dammsugning/sopning behövs flera gånger om dagen. Hundarna fäller ju dessutom sin vinterpäls just nu, usch och blä!

Just nu ligger vi i sängen och tittar på "baapapa" (barbapapa) men jag ska väl snart sätta fart. Blir nog att gå ut och åka lite pulka också kanske, även om jag gärna ser att snön försvinner helt nu så får man ju passa på, medans man fortfarande kan åka som Fabian ju älskar.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback