Baka kaka

2011-04-03 kl. 23:17:57 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Fabians favoritsysselsättning numera är nog att "baka kaka". Det tjatar han om att han vill göra nästan varje dag numera, så det har blivit några chokladbollar, någon banankaka, några kladdmuffins hit och dit. Inte så nyttigt med tanke på att jag inte kan låta bli när det finns, haha. Speciellt inte chokladbollarna... Men men, lilleman har roligt iaf! Imorgon tror jag att vi ska "baka macka" (ciabatta) dock, lite nyttigare.

Här har vi chokladbollsbakning från i fredags, kokosen tog dock slut så det blev lite snålt med det på bollarna :)


Städa efteråt måste man ju också göra. Fabian älskar att gå och dammsuga med sin egen dammsugare samtidigt som jag eller A dammsuger.



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback