Gå på pottan

2011-04-04 kl. 11:38:17 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Ja, lilleman har blivit jätte duktig på att gå på pottan. Första gången jag satte honom på pottan är väl 1½ år sedan, då gjordes både nummer 1 och 2. Men sedan dess har han totalvägrat. Men förra veckan så kissade han för första gången igen sedan dess och lärde sig snabbt hur det funkade. Första dagen gick det åt många par kalsonger med sen har det funkat jätte bra. Så nu har han varit blöjfri under dagarna i två dagar, idag blir tredje, t.o.m under en runda till affären. Två olyckor har hänt under de dagarna, en för att toaletten var upptagen :)

 

Denna söta flodhästpotta hittade jag i en inredningsaffär här i centrum. För 49 ynka kronor, så då fick den följa med hem illa kvickt och ersätta den tråkiga gråa vi hade förut.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback