Påskpyssel

2011-04-22 kl. 00:02:06 Skrivet i:
Inredning och pyssel | Kommentarer (0)

Vi är fortfarande sjuka här hemma. Men eftersom vi inte har kunnat gå ut i det fina vädret så har vi påskpysslat en hel del :) Igår tog vi oss iväg till ett antal affärer (DollarStore, ÖoB, ICA Maxi och Willy's), storhandlade, handlade sköljmedel, skurmedel, tvättlappar, tvättsvampar till bilen och lite annat skojsigt, haha. Och så ett paket med färgade papper och fjädrar. Efter den turen var jag helt död måste jag säga, att släpa på en massa tunga påsar och en trött unge på andra armen är inte idealiskt när man är sjuk. Men vi var tvungna att handla hem maten då Alex hade långdag på skolan och kom inte hem förrän vid 18.

Men iaf, påskpysslat. Det och att titta på film har varit vår underhållning de senaste dagarna, mysigt men usch vad tråkigt det är att vara sjuk! Speciellt nu när det är så fint vårväder. Hursomhaver har det blivit ett antal påskkycklingar och påskkort gjorda. Och ikväll har Alex och Tobbe varit ute och plockat påskris åt oss kvinnor ;) Och det var inte lite han kom hem med, så det fick bli hela tre ris i år. Ett i Fabians rum, ett i köket och ett stort i vardagsrummet. Tur vi hade köpt lite extra fjädrar ;)

Har inte tagit några bilder på risen då de inte blev gjorda förrän senare under kvällen, men kycklingarna har jag lekt paparazzi på.


Resultatet från morgonens äggfrukost, haha.


Denna till höger var rolig att göra tyckte Fabian, klistra klistra!


Också Fabians verk.


Denna kycklingen har lilleman gjort på dagis och oj vad stolt han var över den :) ♥


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback