Tisdag

2011-04-19 kl. 08:48:17 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Jaha, idag är sjukstugan ännu mera faktum. Jag har blivit sämre och lilleman har varit stekhet hela natten trots alvedon. Så vi myser nog i soffan större delen av dagen idag. Hade behövt handla men det känns ju lite halvroligt att ta sig ut idag faktiskt... Vi får se.

Nu ska jag iaf göra matlista. Vet dock inte om vi ska vara hemma eller inte över påsk. Kanske blir att åka till Särna, men om vi fortfarande är krassliga imorgon och torsdag så får vi nog skippa det. Så man lär ju ha en back-up plan med maten inför påsken iaf :)

Tro om jag ska unna mig själv de där nya Marabou-kakorna som jag gått och suktat efter i över en vecka nu... haha :)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback