Skobeställning

2011-04-11 kl. 20:26:59 Skrivet i:
Shopping | Kommentarer (0)

Blev en skobeställning (och lite annat...) åt hela familjen från Ellos idag, vi behövde vårskor allihop.

Till Fabian:



Till mig själv blev det faktiskt två par skor. Men med min vanliga Ellos-tur så lär inget utav dem passa, haha. Men det blev både ett par tränings/promenadskor och ett par ballerinaskor. De förstnämnda får väldigt gärna passa, för då har jag inte längre någon ursäkt för att inte gå ut och röra på mig ;) Just nu har jag faktiskt inga skor att träna i, så det har ju varit en bra ursäkt hittills... haha. Märks det att jag gillar kombinationen svart/rosa förresten? ;)

   

Sen blev det ett par skor åt A med såklart. Och ett överkast, nytt lakan, ett bowling-set åt Fabian m.m... Förhoppningsvis dyker det upp på onsdag eftermiddag... (då jag förövrigt ska köra upp också, huh!)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback