Sjukstuga

2011-04-18 kl. 19:27:06 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Nu har jag blivit dålig på att blogga igen. Ska försöka bättra mig! ;)

Här är det febrigt idag. A har nyss blivit frisk efter en förkyldning och jag har haft det liggandes ett tag nu men idag bröt det ut på riktigt. Känner mig febrig och lilleman kändes varm när vi hämtade honom på dagis också. Någon middag ville han inte ha heller utan gick och la sig på soffan och somnade. Kände att han hade blivit ännu varmare så fick lov att vara elak och väcka honom och ge alvedon. Nu ligger han här och ser på Musse och verkar ha blivit lite piggare av alvedonen. Hoppas på att han somnar snart dock, är ju inte så pigg själv...

Planen för ikväll är väl att ligga i soffan och glo på de senaste avsnitten av Grey's Anatomy som jag inte sett. A är iväg och byter bromsarna på bilen, ska bli otroligt skönt när det är fixat! De har tagit dåligt och på sistone börjat låta en massa också, inte så roligt...

På tal om bilar så har jag varit och hämtat ut mitt körkort på posten idag. Nu känns det lite mer verkligt :) Och skönt att slippa "släpa" med sig ett A4-papper och passet varje gång jag ska köra bilen... haha.

Nej, nu ska jag mysa lite med min lilla sjukling som har fått vara lite bebis ikväll. Han fick nämligen sin mjölk (havremjölk) i nappflaskan, han brukar få det ibland när han är sjuk eftersom det brukar slinka ner lite lättare då :) Och vätskan är ju så viktig att få i sig så då spelar det ingen roll hur den slinker ner, bara den gör det. Nu, en full nappflaska med mjölk senare, kan jag vara lite lugnare :)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback