Påskafton

2011-04-23 kl. 14:17:19 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Idag har det varit städ och tvätt som stått på förmiddagens schema. Har ju inte blivit mycket sånt gjort när man varit sjuk. Men nu mår vi betydligt bättre här hemma. Om man bortser från att Fabians hosta har blivit riktigt illa (pga astman) så han hostar tills han spyr om han inte får sin medicin med jämna mellanrum :( Hoppas att den ger sig snart. Måste ringa hans läkare och be om att få en extra astmamedicin utskriven åt honom, för att ha på dagis. Han hade blivit jätte tungandad när de hade varit ute och gått här i veckan nämligen. Det var visserligen samma dag han blev sjuk, men ändå. Det känns säkrast så, för astman har blivit mycket sämre på sistone. Har fått ett pulver utskrivet (som man ska ha på mat) som vi ska testa och se om det hjälper, läkaren sa att det var 50/50 som det hjälpte för och inte. Så vi får väl se!

Nu ska jag iaf strax hoppa in i duschen och killarna ska gå till affären och köpa det som fattas till middagen. Blir ingen traditionell påskmiddag utan vi kör på grillad kyckling och potatisgratäng :) Ska bli mumsigt! Irina, Tobbe och Alexander kommer och firar med oss också.

Glad Påsk på er!



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback