Julpyssel

2011-12-19 kl. 13:13:26 Skrivet i:
Inredning och pyssel | Kommentarer (0)

Har slängt ihop en ny design till bloggen. Lite småfix kvar som vanligt, men det mesta är klart så nu åkte den upp!

Igår var det fjärde advent (helt otroligt) och helgen här har varit riktigt mysig. I lördags var vi iväg och köpte lite julklappar och bakade pepparkakor, och igår julpysslade vi och kokade knäck. Mumsigt! På kvällen fick jag lov att sätta mig och skriva en bokpresentation för att bli klar med det näst sista uppdraget, mindre roligt men väldigt skönt nu när det är klart.



Nu ska jag faktiskt lägga mig på sängen en stund innan dagishämtning, är helt slut och mår illa idag. Illamåendet kom konstigt nog direkt efter att jag läst om att kräksjukan nu har satt igång med besked på Aftonbladet, hypokondriker? Inte jag inte...


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback