Måndagskväll

2011-12-19 kl. 21:34:05 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Dagen och kvällen har fortsatt i trötthetens tecken så nu ska jag alldeles strax bege mig mot sängen. Imorgon står MVC på schemat och så funderar jag på om jag skulle ta en julklappsshoppingtur på stan på förmiddagen också. Kan vara skönt att få strosa runt där i lugn och ro, det borde iaf inte vara lika mycket folk vid den tiden (kan man ju hoppas). Leksaksaffären var hemsk att befinna sig i i lördags och dessutom med vagn... Det gick knappt att tänka så då roffade vi bara åt oss en Rorri Racerbil som de sålde för 49 kr istället för 149 kr och gick ut igen, haha.

Har iaf tittat ut en sak åt lilleman på Bokia som ska köpas, en bok som man kan veckla ut så att det blir en bilbana (det är som ett spår inuti där bilen kör). Den tror jag kan bli omtyckt :-) Annars tycker jag det är jätte svårt att hitta på några bra julklappar åt honom i år, leksaker har han så det räcker och blir över. Däremot så tror jag att något nytt pussel, eventuellt någon bok och något annat pyssligt ska inhandlas. Det är mer sånt han är intresserad av, leksakerna på hans rum står oftast bara och dammar. Dags för en ordentlig rensning där inne snart! Det är mycket som han växt ifrån och säkert en hel del som han bara tröttnat på.

Nej nu är det dags att stänga ner datorn och slänga sig i säng. Håll tummarna för att allt ser bra ut hos barnmorskan imorgon!



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback