Senaste tiden i bilder.

2011-12-14 kl. 11:59:17 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)


Första sjukvändan.


Fabian hann precis bli frisk och mormor och Linn var på besök :)



Den helgen kom vinterns allra första snö och vi var ute och hade snöbollskrig och gjorde snöänglar på kvällen :)


Sen var det dags för sjukomgång nr 2. Lillemannen hade runt 40 graders feber i 5 dagar och sen lite lägre ytterligare någon dag. Där försvann all extra vikt han hade lyckats samla på sig och numera har vi en liten spinkis att göda upp igen. (han ligger i "mormors säng" som stod kvar i vardagsrummet)


Sen kom det äntligen snö igen och lilleman var överlycklig :) Här på väg till dagis första gången efter sjuklingveckan.


Det kom lite mer snö så vi kunde börja med vinterns roligaste aktivitet, åka pulka! :) I år står jag dock och tittar på tills kanonkulan är borta, haha.


Det kom ännu mer snö och tillslut såg det ut såhär, sen började det regna...


När farbror Tobbe kom på besök från Sthlm hade han bebisshoppat på IKEA åt oss och då fick en nattlampa följa med till Fabian också, han älskar den. Och det är han noga med att berätta också "jag älskar dig lampan" brukar han gå omkring och säga :)



Igår var det Lucia på dagis och lilleman var pepparkaksgubbe (kan inte lägga upp några bilder från Lucia-firandet iom det nya förbudet) och på kvällen bakade vi något så o-juligt som hallonmuffins :) Bästa av allt är att slicka skålen, såklart.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback