Snart...

2011-12-16 kl. 21:38:22 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Inget Idol ikväll så istället sitter jag här och försöker skriva lite skolarbete. Fredagsnöje deluxe! Men men, det ska bli skönt när nästa vecka är avklarad och jag (förhoppningsvis) har hunnit klart med det sista uppdraget. Då kan jag slappna av heeela julhelgen och sen börja läsa lite pö om pö i läroboken på ett par hundra sidor fram tills den 5:e januari. Det känns lite mindre jobbigt med allt det jobbiga denna kursen dock, för jag vet att det är den sista. Sen är jag faktiskt mammaledig igen, det känns konstigt! Tänk att det är två år sedan Fabian började på dagis i samma veva. Mammaledigheten med honom känns väldigt avlägsen, mycket har ändrats sedan dess! Nu är jag klar med allt vad skola heter på ett tag och efter denna mammaledighet är det jobb som gäller för hela slanten. Det ser jag fram emot men först ska jag njuta av min sista mammaledighet :)

Nej, nu är det filmrecensioner och bokpresentationer som gäller för min del...


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback