Betty har en pitta

2011-02-03 kl. 16:03:20 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Vi har ju fått ett eventuellt tillskott i familjen här hemma. En fyrbent liten tax-tibetansk spaniel kille. Jätte söt är han och vi ska ha honom på prov i 1-2 veckor (från i måndags). Mer om det senare, för nu var det inte det jag skulle skriva om.

När Wiggo låg på rygg så hade jag och Fabian följande samtal:
Fabian: Titta där!
Jag: Ja, det är Wiggos snopp.
Fabian: Ja. (pekar på Betty) En till!
Jag: Ja, fast Betty har en snippa.
Fabian: Ja, pitta.

Haha. Jag upprepade det "rätta" ordet och skrattade lite tyst för mig själv ;)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback