Dags att sätta fart

2011-02-08 kl. 21:38:47 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Har sakta men säkert insett att ska jag få mitt körkort någon gång så lär jag plugga mina vanliga ämnen på dagarna och körkortsteori på kvällarna. Ledighet, vad är det? :) Ikväll har jag både pluggat Samhällskunskap, lämnat in ett uppdrag och läst en fjärdedel av körkortsboken (börjar om från början eftersom det var så länge sedan sist). Så nästa vecka hoppas jag på att kunna ta en dag eller två och sitta på körskolan och svara på övningsfrågorna. En körlektion ska också bokas. Nu ska jag sätta fart ordentligt så det blir gjort någon gång! Funderar på att gå på teorilektionerna en gång till också, det skadar ju inte...

Nu ska jag och Wiggo ut på kvällsprommis, Alex har en vän här så han får minsann gå med Betty själv senare :) Sen blir det en snabbdusch och sängen med det nya Gossip Girl-avsnittet, om inte klockan hinner bli för mycket. Därför ska jag sätta fart nu ;) Godnatt på er!


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback