En liten paus

2011-02-09 kl. 11:05:42 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (1)

Idag är jag segstartad. Lämning på dagis som vanligt mellan 08-10, haha. Men idag fick jag trevligt sällskap av en annan mamma :) Anton heter hennes lilla pojke och vet ni vad Fabian kallar honom? Totto :) haha. Gi-i (Ingrid), Gila (Ida) och nu Totto (Anton) är namnen jag hört från dagis hittills, och han är duktig på att göra sin egna version av dem ;)

Sen blev det iaf en prommis med Wiggo direkt (A går med båda hundarna vid 06 men denna lille man klarar sig ju inte så länge), frukost och fix med CSN och annat skoj. Nu ska jag springa ner till tvättstugan, sen tror jag faktiskt att jag ska lägga mig och ta det lugnt en stund och se på Gossip Girl och One tree hill, det blev aldrig att se Gossip Girl igår kväll. Så får jag sätta fart med pluggandet efter det. Behöver en liten paus känner jag, om det ska bli något gjort överhuvudtaget.

Ikväll blir det att fortsätta plugga körkortsteori också. Äntligen har jag blivit riktigt motiverad till det. Innan har det alltid kommit något i vägen som gjort att jag tappat motivationen och skjutit på det. Men nu SKA det bli av.

Nej, släpa sig ner till tvättstugan var det ja...


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.


Noretstar

Lilla lilla söta Febbe :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback