Första körlektionen till veckan.

2011-02-20 kl. 09:24:03 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Har en liten kille här som varit hyperaktiv hela morgonen men nu ligger han och myser under filten i soffan, och ser på "Äpplet & Masken" som är nya favoritfilmen.

Jag blev av med illamåendet ganska snabbt igår, är mest trött och lite yr nu. Men fick lite städ och pluggande gjort under gårdagen iaf. Ska göra klart det sista uppdraget idag så att jag bara kan koncentrera mig att plugga till examinationen fram till onsdag sen.

Har förresten min första körlektion på trafikskolan på torsdag. Det känns riktigt bra måste jag säga, lite smånervös men jag är ju ingen nybörjare precis. Det är mest parkering, komma ihåg att titta i speglar och döda vinkeln, växla NER, och lite starta i backe som jag måste öva på. Starta i backe har jag alltid kunnat utan problem förut men de senaste gångerna har det gått skit rent ut sagt, haha. Nya bilar visserligen men ändå. Får se hur det går med trafikskolans bilar då :) Sen är väl planen att sitta vid datorerna på körskolan resten av torsdagen och hela fredagen. Och eventuellt en till körlektion på fredagen om det finns någon tid då. Sen ska jag se till att gå på risk 1:an och förhoppningsvis köra halkbanan relativt snart :) I mars eller april ska jag ha körkortet! Och jag LÄNGTAR!



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback