Första stolen

2011-02-20 kl. 13:01:12 Skrivet i:
Inredning och pyssel | Kommentarer (2)



Såhär ser den första färdiga stolen ut :) Hade tänkt måla fler i helgen men det gick ju som det gick med det, haha. Kanske blir det att måla en ikväll, om jag hinner klart med pluggandet någorlunda tidigt.

Fint blir det iaf, ska visa bättre bilder sen när alla stolar är färdiga :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.


Noretstar

Vilken bra idé det var att måla dem vita! För då gör det ingenting att vaxduken inte är grön.

Tessa

Gud vad snyggt ! Ska bli kul o se det färdiga resultatet sen med alla stolar =)

2011-02-20 @ 20:55:57

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback