Jäkla piss-skit.

2011-02-24 kl. 19:38:39 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Ursäkta rubriken, men det är precis så jag känner just nu. Och då menar jag bokstavligt talat jäkla piss och skit. Vi har fått lite beskymmer med lillvoffsen nämligen. Han har fått för sig att det där med att vara rumsren numera är heeelt onödigt och roligast av allt är att kissa i sängar, soffor och på mattor. Och golvet ibland. Bajsa inne är också roligt då och då.

Och tugga sönder skor som kostade närmare tusenlappen, det är också superroligt. Och hallmattorna var roliga att slakta de med. Leksaker också, och det roligaste av allt: BAJSBLÖJOR. Det var ganska roligt att tugga sönder en torkad blombukett i miljoner små smulor också. Och Bettys korg, en alldeles utmärkt tuggleksak, likaså hennes kudde.

Så just nu är vi alltså mattlösa i hallen, för det var de mattorna han tuggade sönder, och vi har soffmadrasser i Fabians säng för hans madrass är nerkissad.

Nu ska jag dock gå och tvätta en eller två mattor i badkaret beroende på hur lång tid det tar. Några små mattor tvättas i tvättstugan just nu, sen hoppas jag att de allihop hinner bli torra i torkrummet ikväll.

SUCK!

(i övrigt är han en jätte mysig hund, hade han inte varit det hade han åkt ut för LÄNGE SEDAN)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback