Magsjuka

2011-02-19 kl. 10:24:18 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (1)

Vi har blivit magsjuka här hemma. Fast ganska lindrigt måste jag säga. Lilleman spydde ner sin säng igår men har ätit bra och inget mer efter det, mer än lite dålig i magen. A har feber och mår illa och jag har förmodligen också feber, mår illa och är väldigt dålig i magen om vi ska hålla det på en så icke-äcklig nivå som möjligt ;) Är glad att jag skippade middagen igår då jag misstänkte vad som komma skulle. Så nu är jag så extremt hungrig men hellre det än alternativet...

Morgonen har bestått av film på datorn i sängen för lilleman och sen bokläsningmaraton nu när jag mått lite bättre. Verkar som att det blir mer av den varan nu för nu kommer lilleman med ett gäng böcker och säger "en till bok" ;)

Sen ska jag fortsätta bokläsningsmaratonet med min skolbok... BLÖHÖ.



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.


Noretstar

Krya på er! Pannkakor hos oss nästa eller nästnästa vecka!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback