Mjölk i maten

2011-02-04 kl. 09:20:53 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Igår fick Fabian äta mat med mjölk i för första gången sedan han var 2-3 månader. Ostsnitzel fick det bli och det älskade han. Lite mer än en halv fick han i sig och det är mycket för att vara han i kombination med kött! Inget magont under natten iaf. Dock en lite gnällig morgon men tror snarare det berodde på att lilla herren Wiggo väckte honom. Så det ser positivt ut hittills :) Nu är han på dagis så får vi väl se om det blir något där. Har förvarnat dem och sagt att de får ringa om han verkar ha ont iaf, så får han komma hem.

Idag får jag nog lov att prioritera tvätt och städ framför plugget faktiskt. En riktig storstädning var länge sedan nu så det behövs. Och så har jag bokat tvättstugan för att få undan tvätten lite snabbare. Måste dammsuga IGEN också. Det märks att det är två hundar som fäller här hemma nu istället för en. Måste införskaffa en "Furminator" snarast ;) För usch vad äckligt det är med hundhår. Blä!

Nu kom A hem så nu blir det prommis med vovvarna.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback