Myshelg

2011-02-27 kl. 20:20:21 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Denna helg, till skillnad från förra då vi var magsjuka, har varit riktigt mysig! Igår var vi på Lekkompaniet med Olivia och Anton och åt på McDonalds (som var smockfullt i och med Vasaloppet...) efteråt. Pojkarna hade jätte roligt och verkar trivas riktigt bra ihop :) Vi mammor också ;) haha.

Idag har vi iaf städat lite grann här hemma, men så mycket som det hade behövts har inte hunnits med... Får bli till veckan istället. Vi har iaf varit ute och gått och handlat lite med Tobbe och Alexander, och innan dess hade jag och lilleman gjort en cheesecake tillsammans. Senare grillade de stora pojkarna och efter det åt vi massor av mat och cheesecake allihop :)

Lilleman har fått äta både yoghurt, ost och cheesecake idag. Och potatisklyftor i ugnen med smör. Jag måste säga att det är så otroligt skönt! Att slippa oroa sig så fort man är hemma hos någon eller att slippa lusläsa alla nya matvarors innehållsförteckning. Och att han numera kan äta samma efterrätt som oss andra, han har ju oftast nöjt sig med sin glass men ändå blivit lite ledsen för att han inte fått "tårta" (cheesecake) eller vad det nu har varit för något. Det är ju inte helt lätt att förklara varför han inte får äta heller, har försökt med att "det blir ajaj i magen" men han förstår ju ändå inte riktigt - eftersom vi andra äter. Men nu äntligen blir det ändring på det hela!

Klippte förresten Fabian igår också, med trimmern för första gången. Så nu är han kortklippt :) Men det blev fint, och det behövdes verkligen för håret var slitet. Ska se till att ta lite nya bilder snart så jag kan visa hur det blev :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det film-mys :)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback