Storstädning pågår

2011-02-04 kl. 16:05:33 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Nu är två rum storstädade. Och då menar jag STORstädade. Köket och Fabians rum är det som har fått varsin omgång. Alla lister är skrubbade, alla leksaker som samlar på sig hundhår och damm är dammsugade, hundhörnan i köket är skrubbad (som har en tendens att bli mycket smutsigare än andra delar av köket...), matskålar diskade, och så har jag tvättat golven två gånger vardera i rummen. Och dammsugit såklart. Dörrkarmen och grinden till köket har jag också skrubbat. Ska fortsätta med hallen nu tänkte jag medans lilleman ser på tv, sen får jag se om jag hinner mer idag.

Så det är vad min dag har bestått av, tillsammans med spring fram och tillbaka från tvättstugan. Har fått både handdukar, sängkläder och massor av vanliga kläder tvättade. Vikt är det också. Skönt :)

Nej, dags att sätta fart igen. Ursäkta det egentligen väldigt tråkiga städ- och tvättinlägget ;)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback