Tisdag

2011-02-15 kl. 17:21:38 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Nu har jag en vecka kvar på denna kursen som antagligen kommer bli stressig. Men sen så är jag faktiskt ledig halva onsdagen och fram till måndagen om jag vill. Så då ska jag boka in en eller två körlektioner och spendera dagarna vid datorerna på körskolan. Och eventuellt smygstarta lite på nästa kurs om jag hinner få boken. Tänk, det är den näst sista kursen. Vad skönt det är att börja närma sig slutet!

Ikväll måste jag bli klar med andra uppdraget så att jag sen har en vecka på mig (från imorgon) att göra det sista och läsa i boken. Det är rätt mycket information i den här kursen som man ska lära sig utantill, det är det såklart alltid men lite extra är det allt nu. Så ja, lite stressigt kommer det nog bli. Men det är man ju van vid vid det här laget...

Den 2-6 mars har vi iaf bokat en resa till Stockholm. Jag och Fabian ska åka tåg dit och möta upp mamma, Linn och Molly där. Vi ska bo hos min moster som jag inte har träffat på snart ett år! Det har aldrig hänt förut att det gått så lång tid. Men vi har alla haft fullt upp med vårt eget den senaste tiden, både jag, mamma och min moster. Men nu får det bli ändring :)

Nu ska det snart bli tacos här hemma och ikväll blir det att plugga någon timme som sagt. Förhoppningsvis blir jag klar med första köksstolen som jag håller på att göra om också då jag ska få låna en häftpistol av Tobbe :) Mer om det senare!


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback