2011

2011-01-01 kl. 14:30:03 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Gott nytt år på er! :) Visst känns det konstigt att 2010 är slut? Det har gått så extremt fort! Jag har inte gjort annat än att plugga hela året och snart är jag klar :) Några enstaka kurser kvar och sen är jag fri från pluggandet så länge jag vill. Och det blir nog ett bra tag, känner inte för att sätta mig i skolbänken igen på MÅNGA år. Men någon gång igen blir det nog.

Igår firade vi in det nya året med Irina, Tobbe och Alexander. Vi åt MASSOR av god mat och två olika efterrätter. Vi hade nämligen missförstått varandra om vem som skulle göra efterrätt, så både Irina och jag gjorde halloncheesecake, dock olika sådana. Men lika glada för det var väl vi ;) haha.

Sen gick vi ut och tittade på alla raketer. Fabian var vaken vid 12-slaget för första gången och han älskade verkligen raketerna. Det lät "woooow" och "en till, en till" hela tiden :) Och helt förtvivlad blev han när det tog slut och vi skulle gå in igen. Men som tur var ringde "bobo" (mormor) då och då blev han glad igen :)

Idag har vi bara tagit det lugnt och det fortsätter nog så också. Det blir rester från igår till middag (det tackar vi dock inte nej till, hehe) och ikväll när lilleman har somnat blir det nog filmmys. Om vi lyckas hitta någon film vi vill se det vill säga :)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback