Droppar

2011-01-22 kl. 20:42:50 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Eftersom örat fortfarande gjorde ont och dessutom började rinna EFTER att penicillinkuren var slut fick det bli ännu ett besök på Vårdcentralen. Det visade sig att trumhinnan numera såg fin ut, men jag hade istället fått en inflammation i inre hörselgången. Inte så konstigt att jag hör dåligt med tanke på inflammationen där i kombination med lock/vätska bakom trumhinnan. Det blev iaf inget mer penicillin utan istället fick jag örondroppar som jag ska ta tills örat är bra igen + några dagar till efter det. När jag tog dem för första gången igår gjorde det riktigt ont i örat. Idag är det mest obehagligt och hugger till ibland. Så det går ju åt rätt håll iaf :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback