Fogfix

2011-01-26 kl. 11:40:53 Skrivet i:
Inredning och pyssel | Kommentarer (0)

Samma dag som jag blev sjuk så hade jag och Petra (som var i Mora och hälsade på) varit på Clas Ohlson och Lager 157. På Clas Ohlson köpte jag mina efterlängtade fogpennor! Och på kvällen så satte jag igång och målade fogar i köket. Det lite komiska var att när jag började så mådde jag bra, men i slutet hade jag feber och hostade som en galning. Nåväl, nu var det ju inte det det här inlägget skulle handla om utan resultatet.


Här ser ni hur det såg ut före och efter. Lite skillnad va? Känns mycket fräschare nu!




Skulle dock vilja måla ett lager till faktiskt. Färg finns det kvar men spetsarna på pennorna nöttes bort så det går inte att måla med dem, haha. Det får bli en senare fråga, nästa gång vi har vägarna förbi Insjön där Clas Ohlson ligger :) Ynka 39 kr styck kostar de!



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback