G.

2011-01-26 kl. 10:10:16 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Idag fick jag mitt första G på en kurs under detta året som gått med pluggande. Men, vad gör det om hundra år? Jag gjorde ju kursen på några dagar bara och hann bara göra uppdragen, inte läsa så mycket i boken. Plus att jag tydligen hade fel bok. Så det var ju inte så konstigt... Huvudsaken är iaf att kursen blev godkänd!

Gjorde provet för en halvtimme sedan och usch vad nervös jag var! Hatar att sitta där och inte kunna svaren på frågorna. Det som ger mig ännu mer små-panik är att boken inför nästa kurs blir sen. Så nu får jag mindre tid på mig att göra den kursen OCKSÅ. Att det aldrig bara kan gå krångelfritt?

Äsch, nu är iaf denna kurs över och det är otroligt skönt. Ska passa på att plugga körkortsteori tills nästa bok kommer. Någon nytta får man ju göra :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback