Ny design

2011-01-26 kl. 22:23:29 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Sådär då har jag skaffat mig en såndär "chabby chic" bloggdesign, haha. Skämt å sido, jag gillar den iaf :) Som vanligt lite småfix kvar, men det kommer efterhand :)

Nu ska jag fixa mig för sängen och tydligen fortsätta med örondropparna eftersom örat gör ont igen, suck och stön! Sen blir det iaf att krypa ner i sängen och se det nya avsnittet av One tree hill :)

Förresten hade lilleman feber idag igen. Så får se om det blir något läkarbesök som planerat imorgon bitti. Dagis blir det nog inte iaf. Men mår han ok och inte har feber så blir det iaf att åka till läkaren 8.15, för de där tiderna är ju inte så överdrivet lätta att få...


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback