Öroninflammation

2011-01-14 kl. 11:12:39 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (1)

Japp, jag har åkt på öroninflammation. Efter 1½ vecka med feber och 3-4 dagar med extrem smärta i högra örat så kände jag att det var dags att träffa läkare ;) Trots att sjukvårdsupplysningen tidigare sagt att det är "normalt"...

Men nu har jag iaf fått penicillin så nu ska jag äntligen få bli frisk :) Det här har varit riktigt hemskt och jag har varit sängliggandes under hela tiden. De senaste två dagarna har jag iaf kunnat vara uppe lite grann och ätit middag med pojkarna osv men utöver det har jag legat halvdöd i sängen. Så nej, det har varit riktigt jobbigt och jag har åkt på allt man kan tänka sig att få tillsammans med en influensa.

Läkaren sa att jag kunde ha dålig hörsel i några veckor till. Och dålig hörsel det har jag, om ni pratar på min högra sida kan ni räkna med ett "va?" tills ni står på min vänstra ;) haha.

Nåja, nu ska jag vila. Tills det är dags att åka till studievägledaren vid 13. Ja, jag måste dit idag roligt nog. Ska gå igenom vilka kurser jag har kvar (nu är det inte många!) och söka dem, och gör jag det inte nu så blir det ett glapp med studiemedlet och man är ju fattig nog som student om man säger som så...


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.


Emma

Krya på dig vännen <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback