Sjukstugan nästan borta.

2011-01-18 kl. 15:56:12 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Nu är jag nästan frisk! Är fortfarande väldigt trött, hostar och har ont i örat ibland men i jämförelse med hur jag mått tidigare så är det prima skinka nu ;) Hör fortfarande ingenting på högra örat heller, men läkaren sa ju att det kunde vara så i några veckor så jag får väl räkna med minst en månad med min tur, haha.

Lilleman har haft lite feber de senaste dagarna, men är precis som vanligt i övrigt. Han har fått vara hemma från dagis både igår och idag iaf. Tur är väl det egentligen för jag tror inte att jag hade orkat mig iväg med honom dit ändå. Idag sov vi mellan 09 och 11.30, haha. Skönt och välbehövligt var det iaf :)

Nu kom A hem så vi ska väl göra oss i ordning och åka och handla lite till middag. Förresten, måste ju berätta att lilleman nu kan cykla på sin trehjuling som han fick i julklapp :) Han har kunnat det i nån vecka men har ändå fortsatt med sitt trippande istället för trampande, haha. Men idag cyklade han runt på riktigt. Mammas stora duktiga kille! Ska bli roligt sen när våren kommit och han kan cykla ute :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback