Tillbaka till verkligheten.

2011-01-02 kl. 20:25:41 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Imorgon väntar dagis för lilleman för första gången på nästan en månad (!) och jag måste plugga i framspolningsfart, då min kurstid går ut på fredag och jag måste göra examinationen innan dess. Ska maila läraren och höra om jag kan få göra den på fredag för att få maximalt med tid på mig. Sen har jag bara en kurs kvar på Hermods, men den kommer jag förmodligen få läsa samtidigt som jag börjar på nya skolan eftersom det har varit så mycket krångel hit och dit. Men det är ju visserligen inte säkert att jag får börja på nya skolan direkt heller, men jag hoppas verkligen det så jag slipper ÄNNU MER krångel med CSN.

Så imorgon ska det ringas ett antal samtal också som jag nog nämnt tidigare? Till studievägledaren och körskolan iaf. Förhoppningsvis får jag svar från båda på en gång. Tror jag ska boka in en körlektion denna veckan om det finns :) Det blir min första "riktiga" körlektion, men jag kan ju det mesta redan. Så jag hoppas på att det räcker med de 6 lektioner som jag har betalat för. Sen är det bara den där j*kla teorin också.

Så ja, det blir nog lite hektiskt framöver. Men det är det värt för snart är jag klar med både skolan och körkortet! :) Så otroligt skönt det kommer bli.

Nåja. Nu ska jag slappna av i någon timme innan det är dags att sova :) Har fixat allt som behöver fixas, som nya extrakläder osv till dagis eftersom vi tömde allt som fanns där när de flyttade, och sprungit runt och plockat leksaker överallt i vanlig ordning, haha. Har tvättat handdukar idag också och så har vi varit och storhandlat. Så nu kan jag bara sitta här och göra ingenting. Ska nog se en film och äta lite choklad :)

Och grattis till min älskade saknade mormor som skulle fyllt 72 år idag.. ♥


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback