Suck

2011-07-18 kl. 15:33:09 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Nu är jag snart tillbaka på riktigt :) Men tills dess tänkte jag slänga in ett inlägg lite snabbt... För att jag är så jäkla irriterad på hur jävla svårt det ska vara att få en lägenhet nu helt plötsligt.

Som jag säkert nämt några gånger här i bloggen har vi hemska grannar och nu vill vi bara ifrån dem. Så vi söker lägenheter för fullt, med ett enda krav och det är att den ska ha trädgård för det saknar vi också här. En enda lägenhet har vi fått erbjudande på men då fortfarande haft några före oss i kön, som nu har tackat ja så det blir ingen lägenhet nu heller. SUCK.

Lägger hoppet på en 4:a där vi dock också har några före oss i kön... Det känns omöjligt det här, SNÄLLA GE OSS EN NY LÄGENHET SNART! Men man är väl lite bortskämd, de andra två gångerna vi sökt lägenheter här har vi nämligen fått en nästan direkt. Men när det gäller 3:or och 4:or på markplan verkar det vara omöjligt helt plötsligt.

Nåja, förhoppningsvis får vi en lägenhet att flytta in i höst/början av vintern iaf.

Som sagt, jag är snart tillbaka på bloggen på riktigt :) Håll utkik!


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback