3 år

2011-07-24 kl. 08:57:54 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Godmorgon!

Igår fyllde min älskade lilleman 3 år, tänk att han är så stor redan! Tiden går fort men samtidigt så känns det som man haft honom hos sig hela livet, vad gjorde man innan han kom, egentligen?

Kalas var det iaf som stod på schemat igår. Stressat hade jag gjort så det räckte och blev över, så när vi väl satt ner och skulle äta tårta så fick jag knappt i mig något alls, haha. Men lilleman var nöjd med både kalaset och alla presenter och det är huvudsaken!

På kvällen åkte vi och åt på China med Irina, Tobbe och Alexander. Åh så gott det var :) Men lilleman skulle minsann inte ha någon kina-mat utan han valde köttbullar ;) haha.



Här är det dags att fixa till Barbapapa-tårtan och Fabian smakar på Ahlgrens bilar-fluffet :)


Öppnar paket


Blåst ut ljusen


Tårtorna och alla kakor..


Lilleman äter tårta :)


Tar det lugnt efter kalaset :)



Läggdags, läser sina nya Barbapapaböcker :)


Nyss, ser på Mamma Mu :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback