Fabians första bio

2011-03-12 kl. 20:30:00 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

När vi var i Stockholm förra helgen spenderade vi hela fredagen på Heron City, och framåt kvällen så gick vi även på bio och såg Rango. Fabian var jätte duktig under hela tiden, var beredd på att få gå ut mitt i filmen om han inte skulle orka sitta still. Men han tyckte det var så spännande med den enormt stora tv:n ;) Så han satt där med en jätte stor kanelbulle i händerna och ögonen fastklistrade på skärmen under hela tiden. (vi kan bortse från den delen då han spillde ner sig med MER och jag fick byta tröja och torka av honom med tvättlappar, haha)

Hur som helst så ska vi definitivt gå på bio med lilleman någon mer gång snart :)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback