Söndag

2011-03-20 kl. 10:14:43 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Igår blev det en lekstund med Irina och Alexander ute på gårdens lekplats. Men det är så mycket packad snö där så det var bara att gå rakt på gunghästarna t.ex, haha. Men pojkarna hade då roligt ändå :)

Idag är det tänkt att vi ska åka ut någonstans allihop (med Irina, Tobbe och Alexander) och grilla korv till lunch. Ska bli mysigt :) Men först blir det en sväng inom Willys och Kappahl. För att köpa korv och alla tillbehör och förhoppningsvis hitta några vantar på rea, för vi har nämligen glömt Fabians varma vantar på dagis... Känns lite surt att behöva köpa nya för en dag bara, men igår hade han bara fingervantarna på sig och blev iskall om händerna, och då var vi ändå inte ute särskilt länge. Så jag håller tummarna för halva reapriset på några vantar i hans storlek idag ;)

Nu ska jag äta frukost och lilleman ska väl få lite mellanmål innan det är dags att åka :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback