Söndag, ingen vilodag...

2011-03-13 kl. 14:59:47 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Idag är A och jobbar, det var det tänkt att han skulle göra igår också men natten till igår blev jag sjuk. Vi hade ätit fläskfilé med gorgonzola-ost i fredags och det var nog den som gjorde det. Fick först ont av gallstenen, som sen övergick i halsbränna och slutligen illamående. Vaknade mitt i natten och trodde jag hade blivit magsjuk, men eftersom det försvann under morgonen och sen kom tillbaka när vi åt matresterna igår så är jag säker på att det var osten som var boven i dramat så att säga (har fått ont tidigare av mögelost i mat men inte så pass ont som nu). Tog mediciner igår dock och till sist gav det med sig.

Idag har jag iaf mått bra, så jag och lilleman har haft en städdag. I morse var vi i tvättstugan och härjade och sen har vi sorterat garderoberna i sovrummet (läs jag har sorterat och Fabian har hoppat runt och dansat till sin musik), dammsugit och dammat. Känns skönt nu :) Ska dammsuga sovrummet och badrummet strax också sen får vi se om jag orkar torka golven med.

Imorgon blir det ännu en körlektion för min del och sen sitter jag nog kvar på körskolan resten av dagen. Det börjar närma sig nu nämligen, snart dags att både skriva och köra upp :) Bokade tider i torsdags. Halkbanan blir ju iaf på fredag, ska vara på körskolan kl. 05.30, huh!

För övrigt så tycker jag faktiskt att den här j*kla snön kan försvinna nu. Jag har faktiskt för en gångs skull tyckt det varit mysigt med snö och inte alls tyckt den varit jobbig denna vintern som jag annars brukar. Men nu är det ju för guds skull mitten av mars och visst, temperaturerna har blivit högre men senast för någon dag sedan kom det ca 2 decimeter ny snö. På alla andra j*kla decimeter vi redan har, haha. Vill ha bar mark nu så att Fabian kan cykla på sin trehjuling som han fick i julklapp :) Tror han kommer älska det!



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback