Fabian

2011-05-06 kl. 20:12:21 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Vilken rolig tid Fabian har kommit in i nu. Det är så roligt att kunna ha riktiga diskussioner med honom nu när han har kommit igång med talet. Och han kan kläcka ur sig riktigt roliga saker flera gånger om dagen :) Idag frågade jag honom om vi skulle åka till Willy's eller Maxi, "åka maski" sa han :) Och sen sa han "Wiggo, låt Betty va!" när han höll på att busa med henne, haha. Vi har sagt det åt Wiggo ofta nu på slutet när Betty har löpt och varit trött, så det är där han har fått det ifrån :)

Här om dagen hittade jag honom med Wiggo på golvet, då låg Wiggo på rygg och Fabian torkade honom med papper och sa "jag tar bort kissen", haha.

Och igår, när jag hämtade honom på dagis och vi hade sagt hejdå till fröknarna och skulle gå och klä på honom, så frågade jag om han ville åka och leka hos Anton. "Jaaaa" sa han och sprang allt vad han kunde tillbaka till fröknarna och berättade att han skulle åka och leka med Anton (som ju går på samma avdelning men hade varit ledig).

På tal om Anton så ska vi åka med dem till Rättviks marknad imorgon och åka lite karuseller :) Ska bli riktigt mysigt! Nu däremot ska jag tvätta och sen fortsätta slappa i soffan. Är hockeyänka ikväll ;)

Jag har världens finaste familj ♥
Uppd: Förresten! Jag fick praktikplatsen jag pratade om igår! På Lindex, börjar på måndag kl 11 :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback