Torsdag

2011-05-05 kl. 13:11:06 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Nu var det länge sedan jag skrev, IGEN. Nåväl. Idag har jag varit på möte hos en jobbcoach, och planen var att jag skulle gå runt och fråga efter praktikplats i olika butiker. Och det verkar ha nappat på första försöket, butikschefen skulle höra av sig imorgon men lät positiv så jag lät faktiskt bli att fråga på fler ställen. Känns himla dumt att behöva tacka nej till någon om jag skulle få ja på flera ställen. Så i värsta fall får jag ta mig ut och fråga imorgon igen. Det är ett ställe jag jätte gärna vill vara på också, mer om det när jag vet mer :)

Nu har jag nyss kommit hem för att svira om till lite svalare kläder, äntligen börjar det bli varmt ute igen :) Vi fick ju snö här för någon dag sedan, då ville jag bara gömma mig under täcket igen. Men som tur var så smälte allt bort snabbt igen (under tiden jag pratade med mamsen i telen i 3 timmar så försvann det, haha). Iaf så ska jag snart hämta lilleman och så ska vi åka och leka med Olivia och Anton (som är en dagiskompis till Fabian) :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback