Krångelonsdag

2011-11-02 kl. 17:06:16 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Idag har varit en intressant dag... Min kära sambo råkade få med sig både hemnycklar, bilnyckeln och pengar till Borlänge i morse nämligen, haha. Det märkte jag först när vi hade klätt på oss och jag skulle ta nycklarna från nyckelskåpet. Inga nycklar där och inga i fickorna. Svor lite tyst för mig själv då kan jag väl säga... Men som tur var så fick jag tag på Olivia som hjälpte oss med dagislämning och hämtning idag :) Fick lov att bomma igen framför ytterdörren med alla köksstolar så att hundarna inte skulle kunna hoppa upp och öppna dörren medans jag var borta. Det hade ju varit just fint det...

Var hemma runt 10 igen och fick lite pluggande gjort idag iaf. Har startat sista kursen på halvfart nu, Svenska B. Kursen är hemsk, egentligen inte jätte svår men när den är på så kort tid så blir den det. Plus att det är just sånt som jag hatar, läsa MASSOR och skriva berättelser och liknande saker. Usch och blä. Tre böcker ska man läsa, plus de 3 läroböckerna på flera hundra sidor vardera. Sen ska man se nån film också. Får ju säga att jag är oerhört glad att jag iaf har 10 veckor på mig istället för 5. Även om det känns lite det också...

Märks att november och vintertiden är här iaf, helt kolsvart är det ute redan. Usch och fy. A är iväg och jobbar lite men borde vara hemma om en timme eller så, så jag ska strax börja på maten. Kyckling med potatisklyftor och avocadosås blir det idag, det var länge sedan så det ska bli mumsigt :)

Fick förresten dagisbilderna idag! Ska visa dem senare, liksom de nya magbilderna där jag har några veckor att ta igen ;)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback