Tisdag

2011-10-04 kl. 15:03:53 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Idag är det tydligen Kanelbullens dag? Fast jag och lilleman har bakat kanelbullar två gånger på 1½ vecka, haha, så vi anser oss nog färdiga med bullbaket ett tag. Tog dock fram en påse från frysen idag som vi har mumsat på.

Lilleman har varit på dagis mellan 9-14 iaf och i morse när det var dags för påklädning skulle lilleman minsann inte ha blöja på sig utan han skulle ha kalsonger på dagis. Blöjfri har han ju varit länge hemma nu men på dagis har han totalvägrat hittills. Så jag frågade honom en extra gång om han verkligen inte ville ha blöja och om han skulle kissa på pottan på dagis då. Det skulle han, så det var bara att packa ner extra kalsonger och byxor för säkerhetens skull. Några olyckor har inte skett på väldigt länge men man vet ju aldrig när det gäller dagis, där fokuset ligger någon helt annanstans ofta. Men det hade iaf gått superbra :) Inga olyckor och han hade kissat på pottan. Han körde samma grej som hemma också, "gå ut härifrån" säger han när det är dags att kissa, haha.

Nu ska vi strax åka och hämta A vid stationen och sen blir det storhandling... Lika roligt och inspirerande som vanligt :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback