Fredag!

2011-10-07 kl. 09:16:36 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Godmorgon!

Härligt med fredag igen :) Veckorna bara rusar förbi och det känns väldigt bra faktiskt... Just nu vill jag att 2012 ska komma redan imorgon. Och det inte bara för att lillasyster/lillebror kommer då utan för att det är så mycket mer som kommer bli bättre för oss efter årsskiftet. Men nu är det inte långt kvar ändå, snart är vi redan i mitten av oktober!

I eftermiddag när A kommer hem från Borlänge ska vi bege oss till Särna över helgen. Så idag ska vi packa, dra ur alla sängkläder och förhoppningsvis tvätta dem om det finns tvätt-tid. Städas lite ska det väl också göras så att det är någorlunda fint när vi kommer hem igen på söndag. Har lovat lilleman pannkakor till lunch och så ska det badas också :) Så dagen lär nog passera ganska fort, vilket innebär att jag borde sätta fart alldeles strax... Än så länge har vi bara frukost i soffan avklarat :)

Här kommer lite bilder från helgen som var, när vi var på campingens lekplats.






Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback