Första inköpen

2011-09-28 kl. 20:07:26 Skrivet i:
Gravid med lillebror/lillasyster ♥ | Kommentarer (0)


Första inköpen till lillplutten ♥

Fleeceoverall från H&M och en liten body från Kappahls Newbie-kollektion (som förövrigt är ganska tråkig när man måste köpa könsneutralt men annars jättesöt). Passade på att utnyttja erbjudandet på en gratis body och 25% på en valfri vara som man fick i Alltförföräldrars gravidpaket. Så det blev en piratpyjamas till Fabian som han valde själv också :)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback