Torsdag

2011-09-29 kl. 20:09:18 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Idag har varit en rätt lugn dag. Min största bedrift har varit att tvätta Fabians gympadojor, de har varit så smutsiga så han har fått ha sina gamla. Men nu så är de så gott som nya igen :)

Fabian har iaf varit på dagis och när jag kom och hämtade honom cyklade han och två kompisar runt runt runt på "cykelplätten". En av dagisfröknarna berättade förut att en dag hade han cyklat där i över en timme! Bara runt runt hela tiden, haha. Ja, han älskar att cykla lillemannen. Idag roade de sig med att cykla över stenar och skrika "oooooj!" varje gång. Och så kom hans ena kompis fram och berättade för mig att han jobbade på Tomtebo (ett ålderdomshem) och att hans pappa hade köpt en ny merca :)

Sen åkte vi iaf hem och myste framför barnprogram en stund innan Alex ringde, så då åkte vi och hämtade honom och sen till affären. Blev en av mina favoriter rödspätta med potatis och remouladsås till middag idag :) Mumsigt värre!

Och sen var det dags för lilleman att hoppa i säng, han var helt slut idag. Och han är verkligen världens duktigaste kille! Idag fick han prova en pyjamas han fått av sin mormor för första gången nu när han växt i den, en supermanpyjamas med mantel. Det tyckte han såklart var jätte roligt, sprang runt och "flög" och sa "jag kommer och räddar dig!" :) Och sen förklarade jag för honom att superman måste sova, så vi tog av manteln och han kröp duktigt ner i sin säng, fick puss och kram av oss och en bok. Sen ligger han där och läser en liten stund själv och somnar sen snällt utan ett ljud, som varje kväll. Läggningarna har dock inte alltid varit en dans på rosor här inte, vi har kämpat länge och mycket och det har det varit värt.

Mammas fina duktiga kille ♥


Såhär ser man ut när mamma ber en sitta stilla så att hon kan ta en bild ;) ♥


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback