Ultraljud nr 2

2011-09-21 kl. 09:00:25 Skrivet i:
Gravid med lillebror/lillasyster ♥ | Kommentarer (0)

I måndags var det dags för ultraljud nr 2. Denna gången syntes hjärtat som det skulle och allt såg fint ut, och lillplutten hade växt på som h*n skulle. Så var det dags att se efter vem som gömmer sig där inne, men tror ni det gick? Nepp! Såklart inte, haha. Nu syns ju allt lite dåligt med ultraljud på mig så jag får väl leva med det. Det har väl helt enkelt varit meningen att vi inte skulle veta någon av gångerna. Men suck, vad tråkigt det är när man ställt in sig på att faktiskt få veta denna gången.

Hur som helst så hade hon sina aningar om vad det kunde vara, men ville inte säga någonting säkert. Det stämmer iaf bra överens med vad jag tror att det är :) Så vi får väl se!


Lilla samlingen på kylskåpet ♥ De tre bilderna till vänster är från det senaste ultraljudet.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback