Fredagsmorgon

2011-09-23 kl. 09:10:39 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Godmorgon :)

Här har vi nyss ätit frukost och myser nu i soffan framför barnprogram. A har åkt iväg till skolan och lilleman är ledig från dagis, så idag blir det bullbak hade jag tänkt. En runda ut med trehjulingen lär det nog bli också :) Fabian älskar det och man får ju lov att passa på nu innan vintern kommer, sen går det ju inte att cykla ute på ett halvår... Märks det hur mycket jag bara älskar vintern? Inte precis då, haha. Fast en del saker med vintern är ju väldigt mysiga faktiskt. Och denna vintern längtar jag speciellt till såklart, det får gärna bli februari NU! ;) Fast än så länge, medans det fortfarande inte är alltför tungt och jobbigt att vara gravid, så försöker jag njuta av den sista tiden med Fabian "ensam" istället för att bara tycka att tiden kan gå. Annat blir det ju sen när allt känns jobbigt och jag ändå inte orkar göra så mycket, DÅ kan tiden få gå fort :)

Nu ska jag fortsätta mysa med min kramiga kille :) ♥



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback