Dags att skriva

2012-04-17 kl. 21:40:31 Skrivet i:
Ellie ♥ | Kommentarer (0)

En sak jag helt har glömt bort är att skriva sjukhusvistelse- och förlossningsberättelse. Dags att göra det medans det fortfarande finns någorlunda färskt i minnet, men mycket har redan försvunnit, förträngts kanske. Det var en otroligt tuff sak att gå igenom men så kom ju också vår lilla Ellie till världen och gör det till en av de bästa sakerna jag varit med om. Jag tycker det är jätte synd att jag inte orkade/hann skriva om det tidigare, då det hade blivit bra mycket mer detaljerat då. Men jag ska försöka iaf, har plockat fram journalen till min hjälp. Får se hur lång tid det tar innan jag blir klar :-)

Uppdatering kl 22:50: Har skrivit sedan jag skrev detta inlägget och har bara kommit till dag 4 på sjukhuset än så länge, det kommer bli en lååång berättelse. Lite jobbig rent psykiskt att skriva också, men det här ska ner på print. Nu orkar jag dock inte mer, det tar emot att sluta faktiskt men nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon är det dags för föräldrargrupp efter dagislämning, har ingen lust egentligen men ska ge det en chans iaf så får vi se om vi fortsätter.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback