Fabians rum

2012-04-17 kl. 08:59:48 Skrivet i:
Inredning och pyssel | Kommentarer (0)

Igår hade vi en effektiv morgon här hemma. Fabians rum hade blivit så himla rörigt så vi städade och möblerade om, det blev mycket bättre och nu är det bara en rejäl sortering som behövs också. Sorterade bort en del för inte så länge sedan men det behövs mer.


Hade velat flytta spisen men nu har vi ju skruvat fast stången i väggen, när vi hade den lilla vita växasängen där... Tycker det ser lite upptryckt ut men äsch, det får vara så sålänge. Vet ju inte hur länge vi bor kvar här ändå så.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback